Forum Malte et Gozo

Forum francophone sur malte et gozo. Location et logement à malte, hôtel et location. Vacance à Malte
 
AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 
 

 Le service client Betclic recrute 11 personnes!!!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
kirikou02
Admin


Messages : 20
Date d'inscription : 31/10/2008

MessageSujet: Le service client Betclic recrute 11 personnes!!!!    Mar 11 Déc - 13:42

Le service client Betclic recherche 11 agents pour début Janvier!

Si vous souhaitez fuir un peu la France pour vous refaire une santé à Malte, c'est le moment de m'envoyer vos CV et lettre de motivation (in english please! Very Happy )


Si vous avez le sens du contact, que vous aimez le sport, le poker ou le turf, que vous êtes polis et avez de bonne manière pour répondre aux clients, si vous aimez les challenges, si vous n'êtes pas une quiche en orthographe et, très important, que vous vous débrouillez en anglais...alors postulez à cette offre!

Envoyez moi vos CV et lettre de motivation (in english) à : medaou@hotmail.fr


Je transmettrais directement vos CV aux responsable du recrutement chez Betclic qui vous appellera pour vous dire si c'est ok ou pas avant de vous dire de vous déplacer à Malte evidemment! Cool


Pour le salaire, compter entre 1200 - 1300 par mois...ce qui est plutôt appréciable quand on connaît le coût de la vie à Malte!


Voici l'annonce :

Customer Service Agent - French speaking at Betclic Expekt


The Customer Service Agent interacts with customers in response to enquiries and complaints relating to Betclic's products and services, as well as implementing proactive measures to ensure customer satisfaction. Customer contacts may be received through e-mail, telephone, chat, sms, fax, or any other communication tool. In addition, the Agent is responsible for ensuring that company communications are in a format that is correct and legible for all of our customers


Job Functions

Acquiring a good understanding and knowledge of our products, including the specific functions of poker, sports betting, casino, live casino, supertoto, bingo and games, as well as the tools used for each product.
Assisting our customers with financial, functional and technical problems and enquiries to closure.
Working rotating shifts or specified hours to handle the daily customer support workload.
Being up-to-date with promotions, competitions and special offers that we promote to our customers
Creation and maintenance of standard responses to frequently asked questions and upcoming situations.
Reporting of urgent matters such as downtime and multi-user problems to third parties, Team Lead and the Customer Services Director.
Requesting assistance with requests that one is not able to solve him/herself and escalating where necessary.
Assisting the Risk & Fraud and Finance Departments with fraud checks and processes.
Assisting the Team Lead, the Customer Services Director and Product Managers in marketing campaigns conducted through email, telephone, the website, or any other type of media.


Qualifications and Experience

Proven experience in a Customer Service environment
Experience in working in a co-operative team environment


Skills/Competencies Required

Written and spoken French skills at native level
Excellent verbal, written and interpersonal communication skills
Excellent computer literacy skills, especially in web-based applications
Strong administrative skills, with attention to detail
A keen interest in iGaming or a willingness to learn
Customer Service focused
Results and target focused
Strong sense of initiative
Reliable
Team player
Enthusiastic
Confident
Committed
Patient
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
 
Le service client Betclic recrute 11 personnes!!!!
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Bell & Ross et son superbe service commercial...
» service clientele Rolex
» Service après vente
» Service client Bell & Ross au top
» coup de gueule JARDILAND

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Forum Malte et Gozo :: Forum général :: Jobs et emplois-
Sauter vers: